Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Cum se scrie corect un articol optimizat SEO?
1. Creati un titlu prietenos cu motorul de cautare Includeti 1-2 cuvinte cheie legate de subiectul dvs Plasati cuvintele cheie in primele 65 de caractere ale titlului Pastreaza-ti titlul scurt Luati in considerare mutarea unei fraze din titlu la prima sau a doua propozitie a rezumatului 2. OptimizatRead more
1. Creati un titlu prietenos cu motorul de cautare
Plasati cuvintele cheie in primele 65 de caractere ale titlului
Pastreaza-ti titlul scurt
Luati in considerare mutarea unei fraze din titlu la prima sau a doua propozitie a rezumatului
2. Optimizati-va abstractul
Doar primele doua propozitii apar in mod normal in rezultatele motorului de cautare
Repetati cuvintele cheie de 3-6 ori
Nu uita ca scopul rezumatului tau este de a exprima punctele cheie ale cercetarii tale, in mod clar si concis.
Vezi mai jos un exemplu de rezumat bine optimizat.
3. Folositi cuvinte cheie pe parcursul articolului dvs
Cuvintele cheie pot fi expresii cheie mai degraba decat cuvinte individuale
Incorporati si cuvinte cheie in titlurile dvs
Titlurile indica motoarele de cautare cu privire la structura si continutul articolului dvs
Gasiti anumite cuvinte cheie pe Google Trends si instrumentele pentru cuvinte cheie Google Adwords
Amintiti-va ca cuvintele cheie sunt importante pentru serviciile A&I, precum si pentru SEO
Utilizati cuvinte cheie in concordanta cu domeniul dvs
Daca nu sunteti sigur, verificati cuvintele folosite in lucrarile principale ale domeniului dvs
Lasati cuvintele cheie sa curga natural si intr-un mod contextual
Motoarelor de cautare nu le place prea multa repetare a cuvintelor cheie, cunoscuta sub numele de umplutura de cuvinte cheie, si ar putea „anuliza” articolul dvs., ceea ce face dificil de gasit online
4. Fii consecvent
Nu uitati sa fiti in concordanta cu orice publicatii online anterioare
5. Construiti legaturi
Cu cat sunt mai multe link-uri catre articolul dvs., cu atat mai multe motoare de cautare precum Google vor aprecia si evidentia continutul dvs
Incurajeaza-i pe colegi sa faca link la articolul tau
Cu cat sunt mai multe link-uri de la persoane respectate/site-uri de incredere, cu atat efectul este mai puternic. Nu uitati sa faceti acelasi lucru pentru ei!
See less