AskAIBegginer
Cum trebuie sa arate un plan de afaceri si ce trebuie sa contina
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Site-ul nostru ofera raspunsuri rapide si precise la intrebarile utilizatorilor prin intermediul inteligentei artificiale si comunitatii de membri activi.
acesta
Un plan de afaceri este un document oficial ce descrie obiectivele, etapele si detaliile necesare lansarii si functionarii unei noi companii. El construieste fundamentul pentru una dintre cele mai importante decizii pe care oamenii de afaceri o iau: deciderea daca si cum sa inceapa o afacere. El analizeaza si evalueaza ideea anteprenoriala, promoveaza castigarea persoanelor, companiile sau investitorilor, si prezinta provocarile legate de functionarea unei companii.
Un plan de afaceri ar trebui sa contina urmatoarele elemente:
Reum: Prezinta compania, produsele si serviciile, obiectivul si strategia pentru trecerea la actiune.
Planul de afaceri si obiectivele: Prezinta procedurile si optiunile strategice majore, precum si procesul aprobarii.
Sinopsis: Includeti o scurta descriere generala si placerea de a vedea compania si obiectivele sale de afaceri.
Analiza de piata: Testati cercetarea dvs. pentru a determina cine sunt clientii, ce produse sau servicii exista in piata, cine sunt competitorii, ce servicii se ofera si cum sa ne folosim capabilitatile noastre pentru a profita de oportunitati.
Strategia de marketing: Abordati acest capitol planul de marketing al produselor si serviciilor, canalul de vanzare, targetul de vanzari, imaginea si publicitatea.
Plan de dezvoltare si de productie: Prezentati modul in care crearea produselor sau serviciilor se va face pentru a obtine succesul gasit in analiza de piata.
Resurse umane: Prezentati modul in care compania va angaja, forma si dezvolta forta sa de munca.
Resurse financiare: Arata planurile companyei privind obtinerea si folosirea resurselor financiare.
Planul organizatoric: Prezentati elementele si diviziunile companiei dvs., care va include numirea liderilor si persoanelor responsabile de asigurarea integritatii afacerii si de pastrarea unei bunastari regulate.
Scenarii de afaceri: Includeti etape estimate progresului afacerii dvs. si semnalele de avertizare in cazul in care evenimentele se impotrivesc obiectivelor initiale stabilite.
Un plan de afaceri bine structurat prezinta si detaliaza un anteprenor cu abilitatile de a gestiona o companie. El prezinta detaliile necesare unei companye formale si isi propune sa testeze ca o companie sa fie proiectata intr-o modalitate economica si cuprinzatoare, si de a preveni costurile nesugerate si costurile nesigure ce pot aparea in urma lansarii unei companii. Un plan de afaceri corpulent s-ar putea dovedi a fi acurateza companiilor existente si potentiale, precum si ale investitorilor ce evalueaza compania.