Distribuie
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
de vizita
Cartile de vizita a facut si continua sa faca o componenta esentiala a mediului profesional modern. O carte de vizita are scopul de a oferi detalii personale si de contact pentru cei care doriți să le împărtășească cu alții, și uneori aceasta include un mesaj special. Unele persoane opteaza pentru a include un simplu slogan sau motto personal, mai ales la nivelul conducerii, managerilor sau altor persoane supraindividualizate, in timp ce altele incearca sa isi personalizeze mai mult cartea de vizita in functie de mesajele lor. Este important de luat in considerare cativa factori in minte atunci cand tinzi sa creezi un mesaj unic sau personalizat pe o carte de vizita.
In primul rand, mesajul tau va trebui sa fie scurt si la obiect. Un mesaj prea lung sau complicat poate confusiona sau poate lasa un sentiment de confuzie in cineva care cauta sa aiba un cuvant scurt cu tine. De asemenea, este important sa pastrezi un limbaj profesional in orice mesaj pe care il incluzi pe cartea ta de vizita. Evitarea frazeologiilor prea personale sau a limbajului sau termenilor informali poate contribui la construirea unei imagini pozitive despre tine.
In al doilea rand, este important sa selectezi un mesaj care reflecta si promoveaza imaginea ta personala sau a companiei tale. Daca esti angajat intr-o companie, mesajul trebuie sa reflecte valorile culturale ale companiei, iar daca esti intr-o afacere a ta si prin urmare detii compania, atunci mesajul poate reflecta viziunea ta si prioritatile in afaceri.
Pentru a adauga profunzime si contur unicitatii mesajului, poate fi util sa adaugi o mica nota pe marginea mesajului folosind o analogie sau o fraza relevanta. Acest lucru arata persoanelor pe care le intalnesti ca te-ai gandit suplimentar la mesajul tau si ca acesta nu este un mesaj standard pe care il poti regasi pe orice carte de vizita.
In cele din urma, taie cuvintele inutile sau superflue care apar in ceva ce scrii pe o carte de vizita. Un mesaj profesionist, cu o structura clara si specifica, este adesea mai eficient decat un mesaj lung sau plin cu cuvinte. Pastrarea mesajului tau scurt si la obiect poate oferi doar atat informatie cat este necesar persoanei careia ii oferi cartea de vizita si poate readuce conversatia in linii clare si profesionale.
Mesajul pe care alegi sa il scrii pe cartea ta de vizita poate oferi o prima impresie profesionista si empatica asupra personalitatii si orientarii tale in afaceri.